יום שבת, 5 בנובמבר 2011

צואה שחורה אצל ילדים

תוכן החיתול יתאר בבירור את הבריאות של התינוק שלכם.


ביומיים הראשונים של תינוק שזה עתה נולד מגיע מקוניום - צואה בעלת מרקם שמן: ירוק כהה או שחור, סמיך, צמיג. בדרך כלל, אמא, לראות את זה בחיתולים, מפוחד. וזה לשווא: זה טבעי. 3-4 ימים של חיים יש מעבר צואה. זה לא הומוגנית בצבע, עם זיהומים של ירוק כהה או צהוב, זה יכול להיות גושים לבנים, ריר. עד סוף השבוע הראשון הוא יחזור למצב נורמלי.


עקביות משמש הומוגנית slurry smectic עם ריח נעים של חומצה לקטית. עד 3 חודשים בצואה עשויים להופיע כתמים ירקרקים.צואה רכה עם פסים ירוק - סימן לבעיות בקיבה. ירוק. במקרים חמורים, צואה מעורבת עם ריר, והריח הוא רקוב או חמוץ חריף. אם הילד הניזון מבקבוק, אופי היציאות שלו תלוי בסוג של התערובת וכתוצאה מכך. היציאה יכולה להיות צפופה, זה משתנה בין גוונים של אפור, ירקרק שמנת וחום. ריח חד יותר ולא נעים.




עכשיו צבע זה תלוי לא רק במצב בריאותו של התינוק, אלא גם בהרכב המזון שהוא צורך. צבע הצואה עשוי להשתנות - שפע גזר יכול לתת גוון כתום, סלק - אדום או חום, אוכמניות - כחול או צואה שחורה

ההכנות ברזל צבע צואה חומה כהה, כמעט שחור, זוכר את זה, אם לטפל בתינוק מאנמיה. יש השפעה דומה, מקור טבעי של ברזל - בשר. יש סכנה, אם הזהב צהוב צואה כרגיל להתרחש חום אדום פסים. דמו של זה, אם אתה מבין את זה, לראות רופא מיד.


דיאטה חלב נותן את הכיסא גוון צהוב בהיר. עם זאת, אם זה מזון לתינוקות מגוונת, ואת הצבע של הכיסא נשאר זהה, זה אומר שהתינוק הוא להתסיס את הבטן חזק. אנחנו צריכים לעשות שרפרף לקבוע את הגורם להפרעה זו.


מסוכן מאוד קלוריות או לבנבן חיוור: הוא מדבר על ליקויים חמורים בכבד.כאשר אנטיביוטיקה הפך יציאות רכות, ריח לא נעים, משנה את צבעו, כגון צבע של "פריצות".אם ילד מפוטם עם פחמימות או תהליכים בגוף שלו או שלה אותם קשות, הצואה יכול לרכוש צבע ירקרק צהוב.אם הדיאטה הוא נשלט על ידי לבנים, משתנה עבירה לא צבע, ריח. שפע של ריר מציין דלקת של רירית המעי. תדירות ואופי צואה אצל התינוק הם ייחודיים, אבל הדפוס הכללי קיים. בדרך כלל, ילדים בחודשים הראשונים של החיים יכולה להיות כיסא אחרי כל הנקה. אחרי 3-5 חודשים יכול ללכת "ב 'גדול עד 3 פעמים ביום. לילד יש כיסא מבוגר יכול להיות 1-2 פעמים ביום. על עצירות כלומר, אם הכיסא הוא נעדר במשך 48 שעות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה